İçeriğe geç

Etiket: nca

Kraliçe karınca ölünce ne olur ?

Kraliçe karınca ölünce ne olur? (Ve ben bunu neden İzmir’de sabah 3’te düşünüyorum?) Bazı insanlar gece yatakta “yarın ne yiyeceğim” diye düşünür. Bazıları eski mesajları kurcalar. Ben mi? Ben bir gün İzmir’de esen hafif rüzgârın da etkisiyle “Kraliçe karınca ölünce ne olur?” diye düşünürken buldum kendimi. Ve bu soru öyle basit bir “böcek bilgisi” sorusu değil. Yok yok… bu direkt hayatın kendisine, düzenine, hatta biraz da insan psikolojisine dokunan bir mesele. Çünkü bir kraliçe karınca ölünce ne olur sorusu aslında şunu da soruyor: “Bir sistemin kalbi durursa, geri kalanlar ne yapar?” Ama dur, fazla dramatik girdim. Ben İzmirli bir 25…

Yorum Bırak
Hipercasino şişli escort
Sitemap
elexbet girişvd casino girişbetexper güncel giriş